Produkten har blivit tillagd i varukorgen
Svenska Suomi Norsk Dansk

My Little Pony, lättläst bok, lär känna vänskapens prinsessa

89 kr
Finns i lager
Tillfälligt slut
.
Tillfälligt slut
Bevaka produkt

Ange din e-postadress nedan så meddelar vi dig när produkten finns i lager!

Lägg i önskelista

 Leverans inom 1-3 dagar

 Beställ innan 14.00 - order skickas samma dag!

 Öppet köp 365 dagar

 Köp nu. Betala sen. Dela upp

 Prisgaranti

Produktbeskrivning:

My Little Pony, lättläst bok, lär känna vänskapens prinsessa

Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Sidorna är fulla av fina illustrationer och sagan berättas med korta, lätta meningar som barnen själva kan läsa. Gör läsningen rolig med vännerna i My Little Pony. Prinsessan Celestia skickade Twilight Sparkle till Ponyville för att hon skulle lära sig mer om vänskap. Nu har den bokälskade ponnyn fått en egen prinsesskrona. 
 

Produktinformation

  • My Little Pony, lättläst bok, lär känna vänskapens prinsessa


Leverans

Vi strävar efter att alla ordrar skickas inom en arbetsdag.
Därefter tar leveransen 1–3 arbetsdagar med Postnord och Bring. 

Vi erbjuder dig som kund 365 dagars öppet köp med obruten förpackning.

Du har alltså rätt att skicka tillbaka en vara i 365 dagar från ditt köp så länge varan inte är skadad och ligger i obruten originalförpackning.
- Du har 14 dagars ångerrätt som gäller från den dag du mottagit din vara.

Önskar du en returetikett? Fråga vår kundservice så skickar vi prisförslag och returetikett till dig!

Vill du veta mer om vår FAQ och Villkor? Klicka här


Artikelnummer:
430570

Medelbetyg 5/5 baserat på 2 st röster.
av
av
Andra köpte även
KAMPANJER
Produkter
Svenska Suomi Norsk Dansk